Over STL

Heb je een klacht? Laat het ons weten!

Dat is vervelend. Blijf er niet mee lopen. Maak er melding van! Natuurlijk zien we graag dat je heel tevreden bent over de diensten van STL. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt. Laat dat ons weten. We gaan meteen op zoek naar een oplossing.

Natuurlijk zien we graag dat je heel tevreden bent over de diensten van STL. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt. Laat dat ons weten. We gaan meteen op zoek naar een oplossing. 

Bel of mail ons!

Je kunt je klacht telefonisch doorgeven via 088 - 2596111. Je kunt je klacht ook mailen naar klachtenmanagement@stlwerkt.nl. Geef in je mail aan of je gebeld wilt worden om je klacht toe te lichten.

Misschien vind je het makkelijker om gebruik te maken van ons klachtenformulier. Dan helpen we je stap voor stap om je klacht goed in te dienen. Hier vind je het klachtenformulier.

Klacht ingediend, en dan?

Heb je de klacht per mail verstuurd? Dan mailen we je binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. 

We nemen maximaal 10 werkdagen de tijd om je klacht op te lossen of een voorstel te doen voor een oplossing. Degene die de klacht behandelt, neemt daarover contact met je op. De afhandeling zal, als dat noodzakelijk is, schriftelijk worden bevestigd.

Klachten lossen we op

We helpen je graag!

Bel: 088 - 2596111

Wij zijn bereikbaar tussen 08:30 en 17:00. Je kunt ons ook bereiken via: